Subject: Lilo alajaama ja 0,4 kV fiidri F1 rekonstrueerimine, Lilu küla, Tartu vald, Tartu maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 13:49:32 +0300

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Lilo alajaama  ja 0,4 kV fiidri F1
rekonstrueerimist, Lilu külas, Tartu vallas.
Projekteeritud/rekonstrueeritav võrk asub transpordiameti kaitsevööndis.
Saadan kooskõlastamiseks projekti.

Kooskõlastuse taotlus kättesaadav:
<https://elefish-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/tanel_heering_elefish_ee
/EujI0d3SDkJLuNIc8G8X_mAB3g2s8gITuSRBr80rvS-q0A?e=VrhfKy>  Lilo F1 TRAM KK
taotlus

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.